Medlemsbrev till vecka 13/2024

Hej alla medlemmar!

I måndags hade vi ett väldigt trevligt föredrag av Ida Olén, Stadsutvecklingsledare Nynäshamns kommun.

Uppenbart var vi många som var intresserade av Nynäshamns Stadsutveckling, vi var hela 16 medlemmar och 4 gäster, roligt!

Mindre roligt, jag har inte alls koll på hur snabbt tiden går, hade totalt glömt, det är ju redan Påsk den här veckan, så på det här sättet ber jag så hemskt mycket om ursäkt att jag glömde att önska er alla en riktigt Glad Påsk.

Hoppas ni får fina  dagar, vädermässigt ser det ut att bli några soliga dagar med värme och kanske vårkänslorna infinner sig, njut!

Eftersom det är Annandag Påsk på måndag så är det inget möte då.

Hoppas vi ses måndag den 8 april igen, med lika stor uppslutning som i måndags, minst.

Har du inte varit på länge, gör slag i saken, kom och var med, i vår trevliga samvaro.

Nu har vi, förutom ett Facebookkonto även ett Instagramkonto som Christina har öppnat. Har du Instagram gå in och följ oss på "Rotary Nynäshamn"

Åter igen Glad Påsk

ClubRunner Mobile