Sweden

Inbjudan till ”Rotary i Almedalen” 2021

Almedalsveckans program 2021, som pågår den 4-7 juli, blir helt och hållet digitalt.

Rotary har nu möjlighet att hälsa alla intresserade välkomna till våra webbinarier, som kommer att genomföras vid 4 olika tillfällen för att nå ut till så många som möjligt.

Titeln är: ”Bidrar utlandsstudier till fred på jorden?” och det handlar i praktiken om att informera och inspirera till ökat sökande både till Rotarys Ungdomsutbyte och till Rotary Peace Centers.

Programmet vid de 4 webbinarierna och talarna, som blir detsamma alla 4 dagarna, hittar Du genom att klicka på tidpunkterna nedan:

Söndagen den 4 juli kl. 10-11
Måndagen den 5 juli kl. 12-13
Tisdagen den 6 juli kl. 14-15
Onsdagen den 7 juli kl. 16-17

Ingen anmälan behövs utan det är bara att koppla upp sig via länken nedan:

Än en gång välkommen!

Sprid gärna denna inbjudan till alla som kan tänkas vara intresserade.

Tack vare den digitala tekniken kan alla vart man än befinner sig delta. Hade vi varit tvungna att vara på plats i Visby hade vi säkert inte haft möjlighet att få lyssna till så många talare, som delar med sig av sina erfarenheter.

Webbinarierna kommer också att spelas in för att i framtiden finnas tillgängliga på www.almedalsveckan.info, där man sålunda också kan ta del av dem efteråt. Spännande möjlighet!

Bästa Rotaryhälsningar,
Arbetsgruppen för ”Rotary i Almedalen” 2021