Online Registration
  • Registration for this event is now closed.
Folkets Hus Nynäshamn
Mysingen
Stadshusplatsen 3
Nynäshamn,  149 30
Sweden
Nynäshamns Rotaryklubb, planerar för att stå som värd för ett besök från Expedition "Rädda Östersjön" med Briggen Tre Kronor och deras "Showroom".
Besöket är planerat till Skärgårdsdagen 2021.

Måndagen 9/11 kommer det representanter att gästa vår Rotaryklubb för utförligare föredrag under vårt ordinarie klubbmöte 11.45-13.00.

Du inbjuds härmed att deltaga i detta som representant för ert företag.

Vi möts i en stor lokal i Folkets hus i Nynäshamn men för att kunna säkerställa corona-avstånd vill vi maximera antalet deltagare till 50 personer, varför jag måste be dig att anmäla din eventuella deltagande till mig.

Lunch tillkommer.

Tacksam för svar senast 5. november.

För mer info om Expedition Rädda Östersjön följ länken

Georgios Tsiouras
Nynäshamn Rotaryklubb
President